Martin Valcke: 4 stellingen over differentiatie
4 stellingen over differentiatie “Differentiëren doen we al 100 jaar. Het klinkt alsof het iets recent zou zijn.” – Martin …
- Alle
- Aanvankelijk lezen
- Bingel
- Digitalisering
- Taal/Spelling
- Wereldoriëntatie
- Wiskunde
Martin Valcke: 4 stellingen over differentiatie
4 stellingen over differentiatie “Differentiëren doen we al 100 jaar. Het klinkt alsof het iets recent zou zijn.” – Martin …
Chris Patteet: Een nieuwe differentiatiemethode kiezen hoeft niet moeilijk te zijn
Een nieuwe differentiatiemethode kiezen hoeft niet moeilijk te zijn Differentiatie brengt tal van voordelen met zich mee. Daar is Chris …
Digitalise tools integreren in je klas, hoe doe je dat?
Digitale tools integreren in je klas, hoe doe je dat? Met deze 5 tips ben jij klaar voor jouw Digisprong! …
Chris Pateet: Een digitaal leerplatform als helpende hand.
Een digitaal leerplatform als helpende hand Elke leerling persoonlijk begeleiden op zijn niveau zonder dat jij je als leerkracht in …
Digitalisering inzetten bij het lesgeven
Hoe zet juf Gizi digitalisering in tijdens het lesgeven? De Digisprong en de digitalisering zet zich sterk door in het …
Wendy Van Camp: online veiligheid voor jouw leerlingen
In 7 stappen naar online veiligheid voor jouw leerlingen Kinderen vandaag kunnen swipen vooraleer ze leren stappen. Maar de digitale wereld waar …
Digitalisering: Een gesprek met Martin Valcke
Integratie is de kracht van digitalisering en van de Digisprong. Interview met professor Martin Valcke over de digitalisering in het …
VAN IN podcasts
Beluister onze podcasts Podcast 1: Doe de Digisprong slagen In het kader van de Digisprong hebben wij Juf Marjolein, een …
Elke Geraerts: Corona in het onderwijs
De coronacrisis biedt een opportuniteit die we niet mogen laten schieten De pandemie heeft het onderwijs goed op zijn grondvesten …
7 nuttige tips om leerlingen in quarantaine betrokken te houden bij jouw lessen
Het is een pittige uitdaging om jouw leerlingen die in quarantaine zitten – letterlijk – bij de les te houden!